Piackutatás - mindenre van válasz!




Piackutatás


A piacgazdaság kiépülése és a kínálattal együtt fejlődő fogyasztói öntudat arra készteti a vállalatokat, hogy sokkal több időt, energiát és pénzt áldozzanak az ügyfélkör alaposabb megismerésére, a döntések mögött meghúzódó motivációk feltárására. A fogyasztói szokások vizsgálata, a fogyasztók elvárásainak és igényeinek feltárása, a versenytársak tevékenységének figyelemmel kísérése ma már nélkülözhetetlen a cégek marketing tevékenységében.

Szolgáltatásaink

  • Termékbevezetést támogató piackutatások
  • Kommunikációs stratégiát megalapozó piackutatások
  • Reklámtesztek és image vizsgálatok
  • Értékesítés és értékesítési csatorna vizsgálat
  • Fogyasztói szokásvizsgálat és motivációkutatás
  • Próbavásárlások
  • Belső kommunikációt és szervezeti hatékonyságot támogató kutatások

  • Alkalmazott kutatási módszerek



    Kvalitatív technikák:

  • Fókuszcsoportok
  • Kreatív alkotó csoportok
  • Konfliktuscsoportok
  • Mélyinterjúk
  • Részben strukturált mélyinterjúk
  • Próbavásárlások

  • Kvantitatív technikák:

  • Kérdőíves felmérések
  • Omnibusz kutatás
  • Önkitöltős kérdőívek
  • Telefonos kutatások