A D&T MARKETING Kutató és Tanácsadó Iroda

marketing tanácsadással, marketing aspektusú vezetői tanácsadással és marketing szakértői tevékenységgel foglalkozik. Mindezek szakszerű ellátása nem nélkülözheti alapos kutatások elvégzését, megrendeléseink jelentős része a vállalatok stratégiáját megalapozó piackutatás. Munkatársaink komoly tapasztalatokkal rendelkeznek a kutatás minden területén és a gyakorlati problémák megoldása mellett aktívan részt vesznek a kapcsolódó tárgyak főiskolai és egyetemi oktatásában is.

Munkánk eredményeként nemcsak a tényeket tárjuk fel, hanem javaslatot adunk a problémák megoldására is. Javaslataink hatását folyamatosan mérjük, elemezzük, és rendszeres tréningekkel segítjük ügyfeleink alkalmazkodását a mindig változó piaci viszonyokhoz.

Büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt harminc évben az ország egyik legnagyobb tiszta profilú marketing tanácsadó irodája lettünk. Sikereinket - szakmai ismereteink mellett - ügyfélkezelési kultúránk, a hatékony problémamegoldás, a gyors feladatvégzés és a rugalmas ügykezelés biztosítja.



Szakmai mérföldkövek:






Irodánk szervezésében

zajlott le az első átfogó sajtópiaci olvasói elégedettség mérés 1992 -ben.

 Büszkék vagyunk

arra, hogy az első mobiltelefon-használói kutatást megtervezhettük és lebonyolíthattuk, támogatva ezzel a magyar telekommunikáció fejlődését 1995 -ben.

 Cégünket az a

megtiszteltetés érte, hogy elvégezhettük a "Westel" márkanév értékelését a GfK Hungária és az Ernst & Young partnereként 2004 -ben.

 Kisvállalkozási tanácsadásunk

kiemelkedő sikere, a Cralusso cég létrejötte és gyors világszenzációvá válása 2006 -tól napjainkig.